"Vi viser dig, hvordan du kan spare penge!"

Sådan forbrænder du 1000 Kalorier

Forbrænd kalorier nemt og hurtigt med mine tips og tricks. Du kan forbrænde 1000 kalorier på en time, hvis du træner intensivt. Det er selvfølgelig hårdt de første par gange, men du vil hurtigt vænne dig til det. Gør ligesom mig og sæt kryds i kalenderen to dage om ugen. Når du har en eller to faste træningsdage, vil du være mere motiveret. Du kan også træne med en ven, så I kan motivere hinanden.

Der er nogle få forskellige øvelser du kan lave, for at forbrænde kalorier rigtig hurtigt:

  • Løb: Ifølge trænings- og aktivitetslommeregneren på prohealth.com forbrænder en person på lidt under 70 kg omkring 1022 kalorier ved at løbe 9,6 km. Så på med løbeskoene og kom af sted! Du behøver ikke at løbe helt så langt, hvis du kombinerer din løbetur med øvelsen herunder.
  • Sjip: At sjippe er en af de mest kalorie-forbrændende træningsøvelser. Du forbrænder omkring 11 kalorier i minuttet. Afhængig af intensiteten kan du forbrænde op til 20 kalorier i minuttet. prohealth.com vurderer at en person på knap 70 kg, der sjipper i et hurtigt tempo (180 til 200 omdrejninger i minuttet), forbrænder omkring 1020 kalorier på 75 minutter.
  • Cykl: Forbrænd kalorier på en cykeltur. Hvis du cykler rigtig hurtigt (25-30,5 km/t) i 75 minutter, forbrænder du omkring 1020 kalorier. Du kan sætte farten lidt ned og i stedet cykle i 90 minutter, derved vil du også forbrænde omkring 1000 kalorier.
  • Intervaltræning: Intervaltræning betyder at du varierer imellem øvelser med høj intensitet og øvelser med lav intensitet. Intervaltræning forbrænder en masse kalorier på grund af det høje intensitetsniveau. Hvis du træner på denne måde i 60 minutter, vil du forbrænde op til 1000 kalorier.

Alle øvelserne ovenfor viser, hvordan du kan forbrænde 1000 kalorier på omkring 1 time. Men hvis du ligesom mig synes, at det er lidt kedeligt at lave den samme aktivitet i lang tid, så kan du selvfølgelig også kombinere alle øvelserne.

Jeg synes, at det er sjovere og mere motiverende at lave et træningsprogram. Varm for eksempel op med skiftevis at sjippe og løbe på stedet i cirka 15 minutter. Derefter kan du tage på en halv times cykeltur. Afslut med 15 minutters intens intervaltræning. Husk at strække ud, når du er færdig!

Share on Pinterest
Share with your friends










Send